Tussen de Bruggen

Inloggen klantenportaal

Viteko

logo-viteko-hoverIn 2010 zijn wij eens gaan praten met Tussen de Bruggen, omdat we ons niet meer thuis voelden bij ons toenmalige administratiekantoor. Door het steeds weer afstoten van taken en dan weer fuseren van ons oude administratiekantoor, werden wij alleen nog maar als vage klant gezien en niet meer als mens.

Een verademing dat Tussen de Bruggen wel begrijpt dat bij ons de mensen het verschil maken. Als je weet dat de boekhouding en salarissen goed geregeld zijn en dat veranderingen voor je worden gesignaleerd, dan geeft je dat als bedrijf rust al is het werk soms nog zo hectisch.

Dat is bij Tussen de Bruggen in goede handen.

Doordat Tussen de Bruggen op de hoogte blijft van alle wijzigingen op hun vakgebied, worden wij op onze wenken bediend. Vaak worden zaken op initiatief van Tussen de Bruggen aan ons doorgespeeld nog voordat wij ook maar doorhebben dat de regels veranderd zijn.

Niet op zo'n 'professioneel' ogend stuk waarin je zelf maar moet uitzoeken wat wel en niet voor je bedrijf geldt, maar even een mailtje of telefoontje. En wil je meer uitleg, dan komt er iemand langs. Een telefoontje is vaak al genoeg, om dingen voor elkaar te krijgen of te laten uitzoeken, echt Rotterdams: "Niet praten, maar werken"
Voor dat telefoontje weten we precies wie we moet hebben en wat we kunnen verwachten en dat weten zij ook van ons.